پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) با همت شهرداری و شورای شهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان آب پخش و با حضور باشکوه مردم برگزار شد.

پیاده روی،اسکیت بازی،انجام حرکات ژیمناستیک،اجرای طنز و میان پرده،موسیقی،پخت نان محلی توسط مرکز پیش دبستانی رنگین کمان،برپایی ایستگاه سلامت توسط پایگاه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت آب پخش و قرعه کشی و اهدای جایزه بخشی از برنامه های متنوع این همایش بزرگ بود.

اجرای این همایش بزرگ و باشکوه را مرتضی بهرامی،از مجریان و شومن برجسته و توانمند استان و تهیه کنندگی این برنامه نیز بر عهده مهندس بهزاد بویری بود.

حوزه مقاومت شهید دستغیب آب پخش نیز امنیت این همایش را بر عهده داشت.

همچنین در این برنامه آکا صفوی از خوانندگان شهیر استان نیز به اجرای برنامه پرداخت و از خانم نوشین پی خسته ورزشکار شایسته آب پخشی که قهرمان رقابتهای تیراندازی کشور شده بو نیز تجلیل شد.

شهردار آبپخش در این همایش ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت:

ورزش عامل خودباوری – تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی است و تخلیه هیجانی و دوری از گوشه گیری و افزایش عزت نفس را بدنبال دارد.

 

اعظم صمصامی افزود:ورزش انسان را از حالت بی تفاوتی و افسردگی بیرون می آورد و باعث نشاط و امیدواری وی می گردد.

 

وی تصریح کرد:هدف از برگزاری چنین همایشی،فرهنگ سازی جهت روی آوردن مردم به ورزش و بخصوص ورزش های همگانی و نشاط آور است.

 

صمصامی خاطرنشان کرد:بارها این جمله را خوانده و یا شنیده ایم که گفته اند روح سالم،همواره در بدن سالم است و بدن سالم هم با ورزش و تحرک محقق می شود؛

 

شهردار آب پخش تصریح کرد:ورزش های همگانی باید در جامعه نهادینه شودبخصوص در قشر بانوان که با توجه به وضعیت اجتماعی،از تحرک کمتری برخوردارند .

صمصامی ابراز داشت:یقینا هر شهری برای توسعه و پیشرفت،نیاز به شهروند وظیفه شناس و قانونمدار دارد و از الزامات اساسی ساختن شهری زیبا ،همراهی و کمک شهروندان و ساکنان آن شهر به شهرداری و دیگر نهادهای خدمات رسان است.

 

شهردار آب پخش خاطرنشان کرد:بحمدلله شهروندان آب پخشی مردمانی اصیل و بافرهنگ هستند و مجموعه قوانین حقوق شهروندی را بخوبی می دانند و عمل می کنند و امیدوارم با همکاری،همفکری و همراهی شما بزرگواران،در تحقق شهری زیبا و گردشگر پذیر موفق باشیم.

 

صمصامی بیان داشت:تلاش می کنم بدور از حواشی مختلف،تنها به تعالی و آبادانی آب پخش فکر کنم و این وعده را به شهروندان عزیز می دهم که تا روزی که سکاندار شهرداری باشم با تمام وجود به مردم خدمت خواهم کردو از همه اندیشمندان،نخبگان،صاحبنظران،مهندسان،کشاورزان و در یک کلام از عموم شهروندان فهیم آب پخشی تقاضا دارم برای تعالی نگین سبز استان بوشهر،آب پخش بزرگ با اینجانب و مجموعه شهرداری همکاری و همفکری نمایند و هر دستی که برای اعتلای آب پخش بزرگ دراز شود را به گرمی می فشاریم.

 

شهردار آب پخش تصریح کرد:شادی و نشاط را حق مردم می دانم و شاد کردن مردم شریف آب پخش از اولویت های مهم من است که با جدیت آن را دنبال خواهم کرد.

رئیس شورای شهر آب پخش نیز در این همایش با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت:برگزاری چنین همایش هایی به نشاط اجتماعی کمک فراوانی می کند و پویایی و شادابی جامعه را در پی دارد.

فرخ عباسی افزود: شهروندان گرامی با مشارکت خوب خود در این همایش نشان دادند که از اینگونه مراسمات استقبال می کنند و ما نیز در شورا و شهرداری تلاش می کنیم اجرای برنامه های شاد را در دستور کار داشته باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نام بزرگان آب پخش یاداآور شد:افراد بزرگی در آب پخش در رشته ها و زمینه های مختلف نامدار و بزرگ بوده اند و جا دارد تاریخ و سرگذشت آنها نوشته شود.

رئیس شورای شهر آب پخش افزود: هر کسی که در نوشتن تاریخ و پیشینیان برجسته آب پخش مثل ملامحمد نادم و آیت الله مهدوی ها و طوسی ها و غیره پیشقدم شود و  داستان زندگی مربوط به این بزرگان را به رشته تحریر درآورد مورد حمایت شورا و شهرداری قرار خواهد گرفت.

 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی