پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان از انجام عمل فیکساسیون مهره های گردنی بر روی بیماری 40 ساله برای اولین بار در این بیمارستان خبر داد.

Image result for ‫دکتر ملاح زاده بوشهر‬‎
به گزارش سفیر جنوب ؛ به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی دکتر عبدالرسول ملاح زاده با اعلام این خبر اظهار داشت:بیمار 40 ساله ای بر اثر تصادف جاده ای مصدوم و مهره های اول،دوم و سوم گردنی وی آسیب شدید دیده بود که در بیمارستان شهید گنجی مورد عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه با موفقیت نیز توام بود.

متخصص و جراح مغز و اعصاب بیمارستان شهید گنجی نیز به تشریح این عمل جراحی پرداخته و ابراز داشت:بیمار با شکستگی زائده ادنتوئید مهره دوم گردنی همراه با شکستگی جسم مهره دوم گردنی و شکستگی جلویی مهره اول گردنی مراجعه و مورد عمل جراحی قرار گرفت که طی این عمل مهره های اول،دوم و سوم گردنی وی با پیچ و پلاک به روش harms technic  ثابت شد.
دکتر حسنعلی حکیمی نژاد تصریح کرد:عوارض این عمل احتمال قطع نخاع و صدمه دیدن عروق اصلی تغذیه کننده مغز می باشد که خدا را شکر این عمل با موفقیت کامل انجام شد.
وی خاطرنشان کرد:حال عمومی بیمار پس از عمل جراحی خوب بوده و در بخش جراحی مردان بستری می باشد.
لازم به ذکر است در این عمل جراحی حساس،دکتر دشتیانه متخصص بیهوشی، پیمان رودحله کارشناس بیهوشی و حمید اسماعیلی کارشناس اتاق عمل به عنوان کمک جراح دکتر حکیمی نژاد را همراهی کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی