پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اواخر روز دوشنبه با نفوذ و عبور امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی به تدریج بر مقدار ابرها در آسمان استان افزوده شود.

استان بوشهر سه‌شنبه بارانی می‌شود/ ورود سامانه جدید از روز جمعه

وی اضافه کرد: طی روز سه شنبه، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در غالب نقاط استان پیش بینی می شود و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این موج بارشی اوایل روز چهارشنبه استان را ترک می کند و سامانه بارشی دیگری از روز جمعه وارد استان می شود که انتظار می‌رود به طور متناوب تا اواسط هفته آینده در استان فعال باشد.

وی افزود: با تداوم وزش باد شدید شمال غربی طی امروز تا روز چهارشنبه خلیج فارس بویژه سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود در هنگام دریانوردی ملاحظات ایمنی مد نظر قرار گیرد.

مساعدی ادامه داد: ضمن اینکه روند کاهش دما نیز طی امروز و فردا ادامه دارد، وقوع پدیده مه در اواخر شب و اوایل صبح در اکثر نقاط استان مورد انتظار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی