پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

هوا در استان بوشهر 5 درجه خنک می شود

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ق.ظ

سفیر جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز (شنبه) با وزش باد شدید و خروج سامانه بارشی دمای هوا در این استان پنج درجه کاهش می یابد.

 

به گزارش ایرنا؛ محمدرضا انصاری روز شنبه افزود: با توجه به نقشه های پیش یابی جوی و دریایی استان همزمان با خروج سامانه بارشی یک توده هوای پرفشار و به نسبت سرد بر جو این استان حاکم می شود.

وی بیان کرد: در پی ورود این توده هوا انتظار می‌رود بتدریج وزش جریانات شدید شمال غربی روی خلیج فارس آغاز و در روزهای یکشنبه و دوشنبه با شدت بیشتری ادامه یابد.


انصاری افزود: بر این اساس از عصر امروز تا عصر روز دوشنبه هفته جاری به سبب وزش باد شدید شمال غربی خلیج فارس مواج و متلاطم است.


وی اظهار داشت: با این شرایط دریانوردان باید از ترددهای غیرضرور در دریا خودداری کنند.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24ساعت آینده جهت وزش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت 16 تا 40 کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از 60 کیلومتر در ساعت خواهد بود.


انصاری گفت: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز 90 تا 180 سانتی متر و در هنگام وزش تندباد لحظه ای تا 240 سانتی متر پیش بینی شده است.


وی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 11 دقیقه بامداد، جزر اول 09:04، مد دوم 17:09 و جزر دوم 18:51 دقیقه خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی