پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس کمیته امداد آب پخش از پرداخت وام کارگشایی به 150 خانوار مددجوی آب پخشی خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛رمضان غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: توانمند‌سازی مددجویان یکی از رویکردهای مهم این نهاد است و یکی از خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت وام کارگشایی به منظور رفع مشکلات مددجویان است.

Image result for ‫رمضان غلامی امداد آب پخش‬‎

وی افزود: ۱۵۰فقره وام کارگشایی به ارزش 7 میلیاردو 500 میلیون ریال  از طریق صندوق امداد ولایت و صندوق قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آبپخش پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد آبپخش تصریح کرد: محور فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت شامل کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی،تامین مسکن  نیازمندان، فرهنگی و آموزش، تامین وسایل ضروری زندگی و سایر نیازهای مددجویان است. 

وی هدف از ایجاد صندوق  امداد را ولایت را اعطاء و پرداخت وام‌های بدون بهره به اقشار آسیبب‌پذیر و نیازمند دانست و افزود: گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه بر اساس تعالیم دینی و، فراهم‌کردن زمینه مشارکت خیّران و نیکوکاران و کمک‌های مردمی و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان  از دیگر اهداف ایجاد این صندوق بوده است.

غلامی  به همراهی و مشارکت خیران با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با کمک خیران و نیکوکاران و سپرده‌گذاری آنان در صندوق امداد ولایت می‌توان در رفع مشکلات مددجویان و خودکفایی آنان اقدامات مطلوبی انجام داد.

رمضان غلامی  با اشاره به این که.بیش از 1000 خانوار در بخش آبپخش  تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند،خاطرنشان کرد:مردم خیّر بخش آبپخش می توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه توانمندسازی محرومان را فراهم کنند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی