پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد آب پخش ، رمضان غلامی از تهیه و تقدیم تجهیزات پزشکی به بیماران تحت حمایت این نهاد که دچار زمین گیری و بیماریهای صعب العلاج و خاص می باشند خبر داد.

Image result for ‫رمضان غلامی امداد آب پخش‬‎

غلامی افزو د: از آنجائیکه طبق تعاریف استانداردهای موجود تجهیزات پزشکی  که هر گونه وسایل ، تجهیزات ، ابزار  و لوازم که با اهداف تشخیص و پیشگیری  ، درمان ،تسکین به بیماران ارائه میگرددگفته می شود که انواع آن به تجهیزات یکبار مصرف پزشکی و ملزومات مصرف پزشکی و تجهیزات با دوام تر اشاره می گردد.

وی بیان داشت:فرایند ورود به این چرخه حمایتی مطابق با دستورالعمل های امداد پس از تایید کتبی پزشکان متخصص و ارائه اسناد معتبربه این نهاد ، تشکیل پرونده توسط حوزه تخصصی درمان انجام و شناسایی آنان توسط حوزه مددکاری انجام خواهد گرفت .

رئیس کمیته امداد آب پخش خاطرنشان کرد:با برنامه ریزی دقیق  و منسجم و با استفاده از بانک اطلاعات مددجویان و نیازسنجی در زمینه نوع تجهیزات مورد استفاده جهت این عزیزان اقدام و تجهیزاتی از قبیل عصا ، ویلچر، تخت ، واکر ، فشارسنج ، دستگاه قند خون ،طب سنج ،زانو ، پوشاک بزرگ سالان تهیه و به آنان اهدا گردید.

شایان ذکر است  غلامی در پایان افزود:  اولویت واگذاری تجهیزات مددجویان با مناطق محروم روستایی می باشد و هیچگونه محدودیتی بحمدالله در این راستا وجود ندارد و طی سال جاری مبلغ 366 میلیون ریال بابت تجهیزات بیماران  هزینه گردیده است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی