پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد آب پخش ، رمضان غلامی از اعزام بیش از 100 نفر از افراد تحت حمایت به کربلای حسینی و پیاده روی بزرگ اربعین خبر داد.

غلامی افزود: اربعین بعنوان تبلور حادثه کربلابود و اساسا"اهمیت اربعین از آن جهت قابل تامل می باشد که در این یوم مقدس با تدبیر الهی خانواده پیامبریاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه و پایه گذاری شد.

وی تصزیح کرد:درسی که اربعین می آموزد این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت .

رئیس کمیته امداد آبپخش ابراز داشت:دستگاه ظالم یزیدی ‏-با تبلیغات خود سعی بر سرپوش نهادن به خیانت آشکار خود داشته و چه بسا افرادی ساده لوح نیز تبلیغات دروغین آنها را باور داشتند..اما تمامی خیانت در اربعین هویدا شد

غلامی در ادامه اشاره  نمود:..با عنایت به فضیلت اربعین و بهره مندی از فضای موجود نهاد مقدس کمیته امداد با بهره گیری از تمامی ظرفیتها با هدف زنده نگهداشتن روحیه عاشورا محوری و با تاسی از سرور و سالار شهیدان در انجام این فریضه گام برداشته و متقاضیان در این مسیر معنوی را مورد حمایت مالی خود قرار میدهد.

وی در پایان یادآور شد :  گروههای هدف این نهاد به محض صدور ویرای خود می توانند با ارائه به کمیته امداد امام خمینی بخشی از مساعدت هابرخوردار و پس از مشرف شدن به بارگاه‏-مقدس آن امام همام هزینه های ویزا خود را با ارائه گذر نامه  از کمیته امداد دریافت نمایند.لذا برآورد میگرددبصورت کلی مبلغ 20 میلیون  تومان در انجام این فریضه هزینه خواهد شد.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی