پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار آب پخش گفت:شهر آب پخش با توجه به پتانسیل های فراوان،قابلیت تبدیل شدن به یک شهر گردشگر پذیر با ظرفیت بالا را داراست.


به گزارش سفیر جنوب؛اعظم صمصامی صبح امروز در نشست با جمعی از مهندسین معمار و عمران شهر آب پخش اظهار داشت:شهر آب پخش با توجه به پتانسیل های فراوان،قابلیت تبدیل شدن به یک شهر گردشگر پذیر با ظرفیت بالا را داراست.
Image result for ‫اعظم صمصامی شهردار آبپخش‬‎
وی افزود:باید تلاش شود چهره شهر از لحاظ معماری و مبلمان شهری تغییر کند و این امر ممکن نیست مگر با همراهی همه معماران و متخصصان شهر که بحمدلله تعداد آنها هم فراوان است.
صمصامی ابراز داشت:اقداماتی در زمینه زیباسازی و مبلمان شهری انجام شده و طرح های بسیاری هم طراحی شده و آماده کار است که در آینده ای نه چندان دور عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
شهردار آب پخش تصریح کرد: ظرفیت بالایی از لحاظ نیروی انسانی کارآمد و مبتکر در شهر آب پخش وجود دارد و از همه انها دعوت می کنم نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن فضای شهری در اختیار ما قرار دهند و حتما از آنها بر اساس اولویت بندی استفاده خواهد شد.
صمصامی با اشاره به پتانسیل های شهر آبپخش ابراز داشت: یکی از مهمترین پتانسیل های شهر آب پخش وجود نخلستانها در ورودی این شهر است که توجه هر مسافر و رهگذری را به خود جلب می کند و ما باید تلاش کنیم از این ظرفیت بالا، استفاده بهینه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تندیس و المان های مختلفی متناسب با فرهنگ بومی شهر آب پخش طراحی شده و در دست ساخت است که انشاالله به مرور نصب خواهند شد.
شهردار آب پخش تصریح کرد:هدف اصلی ما تبدیل شدن شهر آب پخش به یک شهر گردشگر پذیر برای تمام فصول سال است و برنامه های خوبی برای رسیدن به این مهم داریم که امیدوارم با تخصیص اعتبارات لازم و کمک شما معماران و مهندسان عمران شهر،محقق شوند.
وی خاطرنشان کرد: استاندار محترم نیز بر موضوع مبلمان شهری و اهمیت پرداختن به آن در شهرها بخصوص شهرهایی مثل آب پخش که در مسیر عبور مسافران قرار دارد تاکید فراوان داشته اند و ما نیز در این راستا با جدیت گام بر می داریم.
مهندس صمصامی تصریح کرد: توسعه متوازن شهر آب پخش از اولویت های من است و تلاش می کنم در سه محله شهر،بر اساس شاخص جمعیتی طرح های مبلمان شهری خوبی داشته باشیم.
در این نشست صمیمانه که حدود 3 ساعت به درازا کشید،مهمندسین معمار و عمران حاضر در نشست نیز پیشنهاداتی برای بهتر شدن چهره شهر ارائه دادند که مهمترین آنها عبارتست از:
-ساماندهی کپرهای ورودی شهر
-جداره مغازه های بلوار انقلاب
-المان های ورودی و خروجی شهر 
-راه اندازی بازار روز و مرکز تجاری
-ایجاد مسیر دوچرخه در بلوار غدیر
-ساماندهی قبرستان ها
-ایجاد محلهایی برای دورهمی در مکان های مختلف شهر
-نصب المان های زیبا در پارک های شهر
-نقاشی برخی دیوارهای سطح شهر
-استفاده از نخلستان و نخل برای زیباتر شدن ورودی شهر

نظرات  (۱)

عالیه موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی