پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس کمیته امداد آب پخش از اجرای طرح فلاح با هدف تقویت روحیه دین باوری و الگو قرار دادن فرهنگ عاشورا در میان 300 مددجو خبر داد.

 

Image result for ‫رمضان غلامی امداد آبپخش‬‎

به گزارش سفیر جنوب؛رمضان غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت :  کمیته امداد امام خمینی به منظور آشنایی بیشتر گروههای هدف با مبانی دینی و معرفتی  و زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا با برگزاری نشست های مذهبی در منازل مددجویان معزز نسبت به ارتقاءسطح بینش و آگاهی آنان تحت عنوان طرح فلاح اقدام و این مهم را در قالب آموزش خانواده به عزیزان ارائه نمود .


غلامی بیان داشت: پرورش روحیه نشاط توام با فضائل معنوی ، ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکرو پاسخگویی به شبهات دینی از جمله اهداف مد نظر در قالب طرح فلاح است  و برنامه های آموزش طرح فلاح عامل مهمی در مصون ماندن خانواده ها در قبال آسیب های اجتماعی می باشد.

غلامی در پایان یادآور شد : بحمداله در دهه اول محرم توفیق حاصل گردید تا از طریق رایزنی با یکی از خیرین نیک اندیش تهرانی نسبت به برپایی مراسم حسینی و عزا داریهای لازم با استفاده از ظرفیت و ورود خطیبان مجرب به مناطق محروم ، عزاداریها به شکل بسیار مطلوب و مفید انجام و بواسطه نیت خیرخواهانه خیر گرانقدر کلیه هزینه ها را اعم از پذیرایی ، چای ، شیرینی و شام عزاداران تامین گردید.

که محور فعالیت این طرح در روستاهای چم تنگ ،بصری،چم درواهی و بنه عباس انجام گردیده و دراین روستاها  جهت تعداد 300 نفر با مساعدت خیر که مبلغ 45 میلیون ریال هزینه شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی