پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:معاون عمرانی استاندار در  نشست ستاد خدمات سفر کنگان با تاکید بر اهمیت گردشگری در مناطق ساحلی اظهار داشت: توسعه گردشگری از اولویت‌های اساسی در استان بویژه در مناطق ساحلی است.


Image result for ‫مهرداد ستوده‬‎
 

مهرداد ستوده افزود: تمام شهرها و روستاهای هدف گردشگری باید نسبت به معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود اهتمام ورزند و از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و فضای مجازی باید در این زمینه اقدام کنند تا مردم سایر نقاط کشور با این ظرفیت‌ها آشنا شوند.

 
وی یادآور شد: در جنوب استان، علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری دریایی، گردشگری صنعتی نیز وجود دارد که باید ضمن معرفی این ظرفیت، نسبت به جذب گردشگران داخلی و خارجی اهتمام ورزیم و شهرداران نباید در این راستا هیچ فرصتی را هدر دهند.
 
ستوده تاکید کرد: در زمینه گردشگری دریایی و گردشگری صنعتی باید بستر را فراهم و مسیر را مشخص کنیم تا به اهداف مورد نظر برسیم.
 
معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: از هفته جاری جلسات کنترل پروژه‌های عمرانی در استانداری و همچنین در دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود و پروژه‌های هدفگذاری شده برای افتتاح در دهه فجر(چهلمین سال پیروزی انقلاب) به صورت مستمر مورد بازدید کارشناسان حوزه معاونت عمرانی استانداری قرار می‌گیرند.
 
ستوده تصریح کرد: با ارزیابی دقیق و علمی مبتنی بر واقعیت مدیران موفق دستگاه‌های عمرانی استان در دهه فجر به مردم معرفی و مورد تقدیر مدیریت ارشد استان نیز قرار می‌گیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی