پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۷۰ هزار نفر در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

۷۰ هزار نفر در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش مهر، احمد لطفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر ۳۳ هزار خانوار با جمعیت ۷۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند که حدود ۱۰ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

 

وی به نقش بسیار مهم مراکز نیکوکاری در ارائه خدمات به نیازمندان اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون در استان بوشهر ۳۱ مرکز نیکوکاری فعالیت دارند که خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به جمع‌آوری میلیارد ریال کمک‌های نقدی و کالایی مردمی و خیران نیکوکار در نیمه نخست امسال، خاطرنشان کرد: ۱۷ میلیارد ریال کمک های نقدی و ۴۸ میلیارد به صورت کالا و خدمات بوده است.

 

وی با اشاره به فعالیت مستقل مراکز نیکوکاری و نظارت کمیته امداد بر آنها، بیان کرد: این مراکز نقش مهمی در سرعت‌بخشی کمک به نیازمندان دارد و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسد.

 

لطفی افزود: مراکز نیکوکاری با شناسایی نیازمندان محلات، آنها را تحت حمایت قرار می‌دهند و خدماتی در زمینه‌های معیشت، مسکن، سرپناه، بهداشت و درمان، آموزش و برنامه‌های فرهنگی، تامین جهیزیه و مراسم ازدواج، اشتغال و طرح‌های کارآفرینی به آنها ارائه می‌دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی