پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش این پایگاه خبری، عصر امروز نشست شهرداران و شوراهای اسلامی استان بوشهر با معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد.

مهندس اعظم صمصامی در حاشیه این نشست با معاون عمرانی وزیر کشور و استاندار بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهتمام شهرداران استان به پروژه های مبلمان شهری ابراز داشت: شهرداران استان باید به سمت پروژه های مبلمان شهری بروند و نسبت به زیباسازی شهرها اهتمام لازم را داشته باشند.

عبدالکریم گراوند افزود: شهرهایی مثل آبپخش که محور مواصلاتی چند استان نیز محسوب می شود و روزانه مسافران و افراد فراوانی از اینگونه شهرها عبور می کنند باید طرح های مبلمان شهری در آن اجرا شود.

گراوند تصریح کرد: از طرح های مبلمان شهری شهرداری ها حمایت می کنیم و تا آنجایی که ممکن است اعتبار می گذاریم و کمک می کنیم و شایسته است شهرداران بدین سمت گام بردارند.

استاندار بوشهر با تقدیر از اجرای طرح های مبلمان شهری آبپخش اظهار داشت: خانم شهردار اهتمام خوبی به طرح های مبلمان شهری داشته و ضمن تقدیر از وی، خواهان توجه بیشتر نسبت به اجرای پروژه های مبلمان شهری هستم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: شوراهای اسلامی دست شهرداران را در اجرای پروژه های مبلمان شهری باز بگذارند و حمایت کنند.

شهردار آبپخش نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده به استاندار بوشهر ارائه داد.

اعظم صمصامی افزود: اجرای طرح های مبلمان شهری و زیباسازی شهر از اولویت های من بوده و اقداماتی نیز انجام شده و انشالله طرح های خوبی نیز که طراحی آن صورت گرفته در آینده ای نه چندان دور اجرا خواهند شد.

شهردار آبپخش از حمایتهای استاندار محترم تشکر کرده و ابراز داشت،: حمایتهای دکتر گراوند از شهرداری ها موجب پیشرفت و توسعه شهرها شده و از بار مشکلات شهرداری ها نیز کاسته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی