پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش سفیر جنوب به نقل از اتحاد خبر؛مناسبت روز نیروی دریایی سپاه، صبحگاه مشترک در محل گروه موشکی 416 ظفر دشتستان با حضور فرماندار و رئیس شورای تأمین، امام جمعه برازجان، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولین و پرسنل سپاه پاسداران و انتظامی دشتستان برگزار گردید.


  

در این مراسم فرماندار دشتستان اظهار داشت:: امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در آسیا، کم نظیر است. این مزیت و برجستگی مرهون پشتیبانی و حمایت مستمر مردم عزتمند ایران، درایت فرماندهی کل قوا، همدلی سران قوا و مسئولان و تلاش وافر نیروهای مسلح است.
 
دکتر ارسلان زارع  تصریح کرد: سیاست دفاعی ایران، تأمین امنیت آب ها و سواحل مرزی خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه است. حماسه بزرگ شهید نادر مهدوی و همرزمان دریادلشان نقطه عطفی در تاریخ دفاع دریایی ایران است.


  


دکتر زارع در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز داشت: نیروی دریایی سپاه با حضور مقتدرانه خود در خلیج فارس، قصد هیچ گونه تجاوز و توسعه طلبی را ندارد بلکه برای رفع تنش در منطقه تلاش می کند. اما با تکیه بر ایمان و توکل به قدرت عز و جل و با تکیه بر عنصر نوآوری و بهره گیری از تجهیزات، توانایی ها و صنایع بومی و با تکیه بر نیروهای توانمند و متخصص، اقدامات مهمی در ایجاد امنیت در مرزها و سواحل خلیج فارس به انجام رساند که نتیجه آن، برقراری آرامش در مرزها و سواحل ایران است.
 
وی ادامه داد: حضور مقتدرانه و راهبردی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس، پیام آور عزت و اقتدار ملی ماست.
 
فرماندار دشتستان در پایان سخنان خود گفت: نیروی دریایی سپاه و ارتش بر عرصه کشتی افتخار و صلابت، استوار ایستاده است تا از مرزهای آبی جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی