پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش از راه اندازی خانه معلم،مرکز مشاوره فرهنگیان و مرکز اختلالات آموزشی تا پایان سالجاری و پیگیری جهت ایجاد درمانگاه و مرکز خدمات رفاهی فرهنگیان آب پخش خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛ اکرم پاپری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت:آموزش و پرورش از ارکان اساسی و مهم در هر جامعه ای است که باید به آن اهتمام لازم شود.

وی افزود: در جامعه ای که به آموزش و پرورش بهای لازم داده شود شاهد رشد و شکوفایی بیشتر آن خواهیم بود.

پاپری خاطرنشان کرد: در کشورهای توسعه یافته به بحث آموزش و پرورش دانش آموزان بهای فراوانی داده می شود و معلم و فرهنگی از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش به توسعه زیرساختهای این اداره خبر داده و ابراز داشت:از بدو تصدی اداره آموزش و پرورش آب پخش تلاش کرده ام در زمینه توسعه زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری آن تحولی ایجاد نمایم و بحمدلله با عنایت خداوند و همراهی مسئولان و همکاران خودم توانسته ایم اقداماتی داشته باشیم.

پاپری افزود: پیگیری هایی جهت ایجاد خانه معلم،مرکز مشاوره فرهنگیان و مرکز اختلالات یادگیری داشته ایم که نتایج مطلوبی داشته و انشالله تا پایان سالجاری انجام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی درمانگاه و مرکز خدمات رفاهی فرهنگیان نیز در دستور کار قرار دارد و پیگیری هایی شده که امیدوارم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش از تخصیص اعتبارات برای ادامه عملیات اجرایی مدرسه شهید رضایی منفرد محله درواهی شهر آب پخش و مدرسه روستای بنار آزادگان خبر داد و افزود: در نشستی که با استاندار محترم داشتم مشکلات مهم اداره را مطرح و زمینه مدرسه شهید رضایی مبلغ 4 میلیارد ریال برای ادامه کار معین شد که این مورد در مرحله نقدینگی است و مدرسه بنار آزادگان نیز در اولویت قرار گرفت.

پاپری بیان داشت: همچنین بحث شروع بکار پروژه سالن اجتماعات اداره که فنداسیون آن نیز بسته شده مطرح گردید و قولهایی داده شد که انشالله با پیگیری های بیشتر عملیات اجرایی آن شروع شود.

پاپری خاطرنشان کرد: سالن اجتماعات فعلی اداره نیز در حال بهسازی است  و پس از بهسازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش همچنین از رایزنی جهت اخذ یکدستگاه مینی بوس یا وانت نیسان خبر داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی