پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب


به گزارش سفیر جنوب به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد آب پخش ، رمضان غلامی از بهره مندی کلیه مددجویان  تحت حمایت این نهاد از بیمه حوادث خبر داد.
Image result for ‫غلامی امداد آبپخش‬‎
غلامی افزود:  با عنایت به اینکه صنعت بیمه بعنوان یکی از زیر ساخت های راهبردی مورد ضرورت بوده که به لحاظ صیانت  این مهم در برنامه های توسعه دستگاهها لحاظ گردیده و بطور کلی بیمه حوادث انفرادی بیمه ای است که از بیمه گزار در برابر حادثه حمایت می کند  ..
غلامی بیان داشت: :از جمله اهداف تعیین شده در انجام این پروسه هوشیاری و آمادگی همیشگی و دقت برای آمادگی و امنیت ، توجه به فرصت های طلایی دربرابر حادثه و سرعت و دقت توجه به حقوق انسانهای اسیب دیده برای حقظ کرامت و زندگی توام با منزلت اجتماعی ،تلاش وافر در کاهش رنج ها ، تلاش در جهت توسعه بستر مناسب برای ظهور نوع دوستی و احساس مسِولیت عمومی می باشد..
غلامی  در ادامه افزود : برنامه های مدون در راستای بیمه حوادث مددجویان در اولویت کار امداد قرار گرفته که ضرورت دارد مددجویان عزیز در برابر حوادث ناشی از سیل و زلزله ، طوفان و آتش سوزی و ...با احذمدارک مثبته از جمله گزارش از مراجع ذیصلاح (آتش نشانی ،پاسگاه محل و تائیدیه شورای محل )در سریع ترین زمان ممکن به همکار مربوطه در امداد اطلاع و انجام این مهم بعنوان موارد اضطراری گزارش تهیه و جهت انجام تصمیم به امداد  استان ارسال خواهد شد.
غلامی در پایان یادآور شد : بحمداله با توجه به هماهنگی های لازم در سال 96 و 97 تعداد 4 نفرآتش سوزی بوقوع پیوسته که از طریق بیمه آسیا خسارت به آنان مبلغ 000‏/000‏/50 ریال تقدیم نموده است ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی