پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

امام جمعه آب پخش گفت:نسل جوان ایران اسلامی بیدار است و در مقابل دسیسه های بیگانگان می ایستد

به گزارش سفیر جنوب؛ حجت الاسلام خداداد رضایی صبح امروز در مراسم ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان زینب کبری(س) آب پخش اظهار داشت:تقارن هفته بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ایام محرم، فرصت مغتنمی است تا نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی با تاسی از قیام عاشورا و هشت سال دفاع مقدس، در مقابل دسیسه های دشمنان قسم خورده خود را ایمن نماید.

وی افزود: البته نسل جوان ایران اسلامی بیدار است و در مقابل دسیسه های بیگانگان می ایستد و در میدان عمل هم ثابت کرده که نقشه های شوم استکبار جهانی برای فریب نوجوانان و جوانان ما بی اثر است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: ولی باید هوشیار بود و در برابر دسیسه چینی استکبار جهانی با توکل بر خدا و تکیه و اتکال به اندیشه های ناب اسلامی و سیره عملی پیامبر و ائمه معصومین(علیهم السلام) به مقابله با آنها پرداخت.

امام جمعه آب پخش بیان داشت: قیام عاشورا و هشت سال دفاع مقدس درس های بزرگی برای ما داشته که مهمترین آنها خودباوری، آزادگی و امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز ابراز داشت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی،برنامه ریزی دارند و اقدام تروریستی اهواز نیز یکی از برنامه های شوم آنها است که به یاری خدا ملت ایران روز به روز بیدارتر و مطمئن تر از گذشته، در مقابل دسیسه های آنها خواهد ایستاد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی