پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

بخشدار آب پخش گفت: دشمنان نظام اسلامی برنامه ریزی گسترده ای برای آسیب رساندن به کشور مستقل و مقتدر ایران طراحی کرده اند ولی بدانند با یاری خدا و بصیرت ملت رشید ایران،رویای آنها برای سیطره بر ایران اسلامی تعبیر نخواهد شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ علی مردانلو صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان زینب کبری(س) آب پخش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته بازگشایی مدارس اظهار داشت:هر ساله در آغاز ماه مهر، بازگشایی مدارس و مراکز تحصیلی با هفته دفاع مقدس با هم مقارن می شوند که دانش آموزان و  رهپویان علم و دانش می توانند با بازخوانی وقایع دوران دفاع مقدس،درس های فراوانی از ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران بخصوص نسل جوان آن دوران بگیرند.

وی افزود: امسال آغاز ماه مهر با ایام حزن و اندوه اهل بیت بخاطر شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش نیز همراه شده است و شایسته است شما دانش آموزان عبرت های حادثه عاشورا را شناخته و در زندگی خود بکار ببندید.

بخشدار آب پخش بیان داشت: نسل جوان ایران اسلامی باید بصیر و بیدار باشد چون دشمنان برای سیطره بر کشور و بخصوص نسل جوان طراحی های زیادی کرده اند و در فضای مجازی و حقیقی در حال فشار بر افکار جوانان و نوجوانان هستند.

مردانلو تصریح کرد:دشمنان نظام اسلامی برنامه ریزی گسترده ای برای آسیب رساندن به کشور مستقل و مقتدر ایران طراحی کرده اند ولی بدانند با یاری خدا و بصیرت ملت رشید ایران،رویای آنها برای سیطره بر ایران اسلامی تعبیر نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به مقاصد خود، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و حتی اگر رسیدن به اهداف شوم آنها،به قیمت جان زن و بچه های یمن و سوریه و غیره باشد نیز کوتاهی نمی کنند.

بخشدار آب پخش دانش آموزان را به فراگیری علوم نوین توصیه کرده و ابراز داشت: دانش آموزان عزیز باید به علوم و فنون روز مجهز شوند و برای رسیدن به اهداف علمی نظام جمهوری اسلامی تلاش نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی