پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

تبعید یک پزشک در استان بوشهر تکذیب شد

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

حواشی درگیری عضو شورای شهر دیر و خواهرش با پزشکی در این شهرستان با گذشت یک هفته همچنان ادامه دارد.

Image result for ‫تکذیبیه‬‎

به گزارش سفیر جنوب؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پاسخ به درج خبری در فضای مجازی مبنی بر تهدید یک پزشک از سوی این دانشگاه در خصوص تبعید از محل خدمت فعلی خود در صورت عدم مصالحه، این خبر را تکذیب کرد.

در توضیحات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمده: به محض اطلاع از اینکه خانم دکتر طاهره حاجیان در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) شهر دیر به شدت مورد تعرض، ضرب و شتم توسط خانم حبیبه فخرایی عضو شورای شهر دیر و خواهر ایشان قرار گرفته است، در اولین فرصت برای بررسی ابعاد مختلف این منازعه و دفاع از حقوق خانم دکتر حاجیان به سرپرستی یکی از اعضای هیأت علمی و عضو هیأت امنأ به همراه مدیر حراست ، مدیر بازرسی ، مدیر امور حقوقی ، مدیر نظارت بر درمان کمیته ای تشکیل و به شهر دیر اعزام نمود.

علاوه براین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جهت حمایت و دفاع از خانم دکتر حاجیان از وکیلی با تجربه و آگاه به مسائل علوم پزشکی استفاده کرده است.

در پایان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این برهه از زمان با بردباری هرچه تمام به منظور کاهش تنش و التهاب در جامعه ضمن تکذیب مجدد خبر اعمال فشار و تهدید بر تبعید خانم دکتر حاجیان از محل فعلی خدمت خود در فضای مجازی، با قاطعیت و براساس یافته های کمیته بررسی کننده فوق الذکر، در چارچوب قوانین و مقررات از حقوق پزشک محترم خانم دکتر حاجیان حمایت و دفاع خواهد کرد.

خلیج فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی