پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار آب پخش بمناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی صادر کرد.

Related image

متن پیام مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش بدین شرح است:

فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش است را  به  همه آزادگان و شیفتگان حق و فضیلت و عدالت در سرتاسر جهان بخصوص شهروندان متدین و نجیب آب پخشی تسلیت عرض می نمایم.

عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین علیه السلام و یاران فداکار آن حضرت در صحرای کربلا خلق می شود.

کربلا آوردگاه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان های آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

بدرستی که چه زیبا گفته اند که همواره حق و حقیقت می ماند و ظلم و ظالم فنا می شود.

امروز بعد از گذشت قرن ها، هنوز نام و یاد امام حسین(ع) در اذهان باقی مانده و از آنها به نیکی یاد می شود ولی یزید و یزیدیان به زباله دان تاریخ ریخته شده اند و و لعن و نفرین میلیونها انسان آزاده در سراسر جهان نصیب آنها می شود.

ابوالفضل العباس(ع) در واقعه کربلا، جوانمردی،شجاعت،رشادت،اصالت و پیروی از امام و رهبر را به معنای واقعی کلمه معنا می کند و تا آخرین قطره خون، به آرمان و هدف خود وفادار می ماند.

 

آری؛عاشورا برای همه انسانها و وجدانهای بیدار کلاس درس و فرهنگ است و این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

                                                                             

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی