پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار آب پخش در نشست شورای اداری بخش از آمادگی شهرداری جهت همکاری و تعامل با آموزش و پرورش بخش برای آغاز سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛ اعظم صمصامی با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اظهار داشت:همه این مناسبتها برای ما درس هایی دارد بطوریکه، قیام امام حسین(ع) به ما درس آزادگی،هفته دفاع مقدس درس شجاعت و در مقابل بیگانه ایستادن و اعتماد بنفس و خودباوری و آغاز سال تحصیلی نیز درس تلاش و کوشش بیشتر برای اعتلای میهن،تحصیل علم و تهذیب نفس را می دهد.


شهردار آب پخش از آمادگی مجموعه شهرداری جهت همکاری با آموزش و پرورش بخش برای آغاز سال تحصیلی خبر داد و افزود: دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند و آغاز سال تحصیلی و ماه مهر، سنبل نشاط و سرزندگی نسل جوان و نوجوان کشور است و همه باید دست به دست هم دهیم و آغاز بهار تعلیم و تربیت را باشکوه برگزار کنیم.

صمصامی خاطرنشان کرد: در راستای تعامل با آموزش و پرورش اقداماتی مثل شستشوی مدارس شهر،خط کشی عابر پیاده جلوی مدارس که در روزهای آتی و در ساعات کم ترافیک و ایجاد موانع جلوی مدارس و نصب سطل زباله انجام شده  و برخی  مقدمات آن فراهم شده و قبل از شروع سال تحصیلی انجام خواهد شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی