پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

در دومین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان از رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به‌عنوان مدیر برتر در همکاری با بسیج طی مراسمی تقدیر شد. 

به گزارش  سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، این آیین با حضور سردار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر، سرهنگ غلامپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان، فرماندهان و مدیران برتر سپاه استان، شهرستان و جمعی از پاسداران، روحانیون و مسئولان استانی و شهرستانی باهدف معرفی رده‌های موفق بسیج شهرستان دشتستان در سالن همایش دانشگاه پیام نور برازجان برگزار شد.
در این مراسم، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، بیشترین همکاری را با ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در سال ۹۶ داشته‌ و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مهندس ماریا خویش دوست به‌عنوان مدیر برتر در این جشنواره معرفی و از وی توسط سردار صفری و دیگر فرماندهان بسیج تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان و بسیج جامعه پزشکی نقش بسزایی در خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار در طرح شهید رهنمون را داشته است و با اعزام اکیپ‌های پزشکی و کارشناسان بهداشتی به ویزیت رایگان بیماران و مراجعین می‌پردازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی