پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

به گزارش سفیر جنوب؛ صبح امروز و با حضور فرماندار دشتستان، کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری آب پخش افتتاح گردید.

فرماندار دشتستان در این مراسم اظهار داشت: اقدام شهرداری آب پخش در ایجاد کارگاه تولید قطعات بتنی ستودنی و قابل تقدیر است.

دکتر ارسلان زارع افزود:شهرداری ها باید برای انجام بهتر امورات خود، به سمت درآمدزایی بروند و با روی آوردن به طرح های درآمدزا، هزینه های خود را جبران نمایند.

وی از تلاشهای شهردار آب پخش قدردانی کرده و افزود: خانم مهندس صمصامی از بدو تصدی شهرداری آب پخش، تلاش فراوانی برای پیشرفت و توسعه شهر آب پخش داشته که جا دارد از وی و مجموعه شهرداری و شورای شهر آب پخش که حامی وی هستند تشکر و قدردانی نمایم.

شهردار آب پخش نیز در این مراسم اظهار داشت: ایجاد کارگاه تولید قطعات بتنی، در راستای درآمدزایی برای شهرداری بوده و بحمدلله با تلاش مجموعه شهرداری به ثمر نشسته است.

مهندس اعظم صمصامی بیان داشت:این کارگاه با اعتبار 2 میلیارد ریال ایجاد شده و تولیدات آن شامل سنگ جدول، کانیو، موزائیک و سنگ فرش می باشد.

وی خاطرنشان کرد:با افتتاح این کارگاه،علاوه بر خودکفایی شهرداری، قادر خواهیم بود به سایر شهرداری ها و نهادهای استان نیز محصولات این کارگاه را ارائه کنیم.

شهردار آب پخش بیان داشت: در هفته دولت سالجاری، 11 هزار متر مربع از معابر عمومی شهر و مرمت و بهسازی ورودی شهر از سمت برازجان نیز افتتاح شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی