پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

پیام بخشدار آب پخش به مناسبت هفته دولت

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ق.ظ

سفیر جنوب:بخشدار آب پخش بمناسبت آغاز هفته دولت پیامی صادر کرد.

رشد علمی دانش‌آموزان آب‌پخش مطلوب است/ تکمیل طرح‌های آموزشی

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

یکی از رخدادهای مهم تاریخ نظام جمهوری اسلامی سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر است که به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. این ایام فرصت مغتنمی است برای بیان و تبیین خدمات دولت  تا افکار عمومی در جریان فعالیتهای انجام شده توسط دستگاههای اجرایی قرار گیرند. اطلاع رسانی دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی به عنوان نهاد خدمتگزاری منسجم به آحاد اقشار جامعه در تقویت همدلی ، انسجام و همزبانی میان ملت و دولت ، پررنگ نمودن امید مردم به خدمات نظام و استواری دولت در خدمت به جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

در بخش آب پخش نیز همزمان با خدمات خوبی که در 5 سال اخیر دولت تدبیر و امید در حوزه های گوناگون زیرساختی داشته، طرح های عمرانی خوبی در حوزه شهری و روستایی، از جمله برق رسانی، بهداشت و سلامت، پیاده روسازی، بهسازی و آسفالت معابر عمومی ، ورزشی و مسکن مددجویی افتتاح و به بهره برداری می رسد که تعداد کل آنها 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال می باشد .

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و  باهنر و شهدای والامقام دولت امید است انجام این خدمات ضمن دلگرمی اهالی فهیم بخش آب پخش، زمینه همکاری بیشتر آنان را در توسعه روز افزون بخش فراهم آورد.

علی مردانلو

بخشدار آب پخش


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی