پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دشتستان از افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب؛دکتر ماریا خویش دوست  اظهار داشت: شهرستان دشتستان از اجرای طرح تحول سلامت و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ؛ بیشترین پروژه های  احداثی  را در استان در بخش بهداشت و درمان داشته است و بیش از ۹۰ درصد از زیرساختهای بهداشتی نوسازی شده اند .

ماریا خویش دوست همچنین افزود: در هفته دولت سالجاری ؛۱۰ پروژه بهداشتی که شامل یک مرکز خدمات جامع سلامت و ۹ خانه بهداشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  افتتاح و به بهره برداری می رسد .

وی بیان داشت : برای احداث این ۱۰ پروژه ها بیش از ۲۵ میلیارد ریال  هزینه شده است که برای تجهیز این پروژه ها نیز اعتباراتی از استان کسب شده است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان دشتستان خاطر نشان کرد: در شهرستان پروژه های دیگری شامل کلینیک تخصصی ویژه؛بیمارستان ۱۷ شهریور؛ همراه سرای بیمارستان شهیدگنجی برازجان، ساختمان جدید شبکه بهداشت،مرکز خدمات جامع سلامت شهر کلمه ،پایگاه بهداستی قلایی خانه های بهداشت عیسوند، خون ؛ باغتاج ،خیرک ، پشت پر و دو مرکز اورژانس جاده ای کلمه و آبپخش از ۱۰ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که با نشستهایی که با پیمانکاران برگزار کرده ایم ؛ انتظار داریم از شهریور ماه تا دهه فجر این پروژه ها افتتاح و به بهر برداری برسند و به مردم شریف شهرستان دشتستان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بدهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی