پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آب پخش گفت:طبق بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، اخذ هرگونه وجه نقد بابت شهریه یا دریافت کارنامه  در مدارس دولتی از والدین دانش آموزان ،غیر قانونی و ممنوع است .

به گزارش سفیر جنوب؛ مصطفی رضایی در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت:طبق بخشنامه و تاکیدات مکرر مسئولان آموزش و پرورش استان، گرفتن هرگونه وجه نقد از والدین دانش آموزان، بابت کارنامه،شهریه و ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع و غیرقانونی است.


رضایی بیان داشت: شنیده شده است با وجود این بخشنامه ،برخی  از مدارس دولتی در شهر آب پخش، به عناوین و بهانه های مختلف ازاولیای دانش آموز شهریه دریافت می کنند البته اگرچه این شهریه در مقابل شهریه مدارس غیر دولتی رقم بزرگی نیست و می تواند از نگاه برخی ها قابل توجیه باشد ولی مسلما اصل رایگان بودن مدارس دولتی را به زیر سوال می برد.

وی تصریح کرد:والدین محترم دانش آموزان، هر مدیری در مدارس دولتی بابت ثبت نام یا دریافت کارنامه و غیره از شما درخواست وجه نقد کرد به اینجانب به صورت کتبی اطلاع دهید و تا حصول نتیجه از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری خواهم کرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی