پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش در نشست پرسش و پاسخ با مردم  با تقدیر از حضور شهروندان آب پخشی در این نشست اظهار داشت: انتظار ما از مردم مطالبه‌گری است و نباید تنها به یک سوال بسنده کنیم بلکه باید مطالبات را تا حصول نتیجه پیگیری کرد.

مصطفی رضایی تصریح کرد: اگر معضل و مشکلی را در سطح شهر داریم نباید تا گرفتن نتیجه نهایی آن را رها کنید و به پاسخ‌های سطحی اعضای شورا نیز بسنده نکنید.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توان نخبگان و مطالبه‌گران شهر آب‌پخش را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و از اعضای شورای شهر و شهردار هم می‌خواهیم که در قالب نشست‌های تخصصی به خوبی از نظرات مردم استفاده شود.

نایب رئیس شورای شهر آب پخش ابراز داشت: همواره بر توسعه و پیشرفت شهر آب پخش تاکید داشته ام و هر اقدامی که لازم باشد با همراهی شما مردم و سایر اعضای شورا  و شهردار برای اعتلای آب پخش بزرگ انجام خواهیم داد.

رضایی از تلاشهای بخشدار آب پخش نیز قدردانی کرده و اظهار داشت: جناب مردانلو، از بدو انتصاب و آغاز بکار خود در بخش، تلاش فراوانی برای ارتقای آب پخش انجام داده و همواره یار و همراه و پشتیبان ما در اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای شهر و بخش بوده که جا دارد از وی تشکر نمایم.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی