پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

نشست کمیته حفاری بخش آب پخش برگزار شد+تصاویر

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ب.ظ

سفیر جنوب: نشست کمیته حفاری بخش آب پخش، صبح امروز در بخشداری برگزار شد.

به گزارش سفیر جنوب؛ بخشدار آب پخش در این نشست اظهار داشت:حفاری در سطح شهر و روستاها توسط دستگاه های حفار باید با کمال دقت انجام شود تا خسارت های مادی به تاسیسات زیربنایی وارد نشود.


علی مردانلو بیان داشت: همه دستگاه های خدمات رسان در بخش باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و قبل از هرگونه حفاری، استعلامات لازم را از ادارات مربوطه اخذ نمایند.

شهردار آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت: بیشترین آسیب ها از حفاری در سطح شهر، نصیب شهرداری شده و آسفالت معابر، پیاده روها و سایر نقاط شهر دچار خسارت می شود.

اعظم صمصامی افزود: دستگاه های حفار باید قبل از هرگونه حفاری در سطح شهر، با شهرداری هماهنگی های لازم را انجام دهند تا از بروز آسیب های جدی به معابر و مکان های عبور و مرور مردم وارد نشود.

صمصامی تصریح کرد: عزم و اراده شهرداری تعامل سازنده با تمام ادارات بخش و بخصوص نهادهای خدمات رسان به مردم مثل آب، برق و گاز و مخابرات است و انتظار داریم این تعامل متقابل باشد تا به اموال عمومی آسیب جدی وارد نشود.

شهردار آب پخش خاطرنشان کرد: ادارات فوق الذکر، همکاری خوبی داشته اند و انتظار داریم این همکاری بیشتر شود تا شاهد شهری زیبا و آباد باشیم.

رئیس اداره برق آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت: تلاش کرده ایم در نصب ترانسها و سایر اقدامات خود، کمترین آسیب را به تاسیسات زیربنایی وارد کنیم.

محمدرضا پرویزی افزود: حتی در مواقع ضروری و بروز حادثه نیز، هیچگونه آسیبی به معابر یا تاسیسات وارد نشده و آماده همکاری بیشتر با شهرداری و نهاد های خدمات رسان به مردم هستیم.

رئیس اداره گاز آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت: از آنجائیکه گاز خطرات خاص خود را دارد دستگاه های حفار باید در مورد لوله گاز در حفاری های خود دقت بیشتری نمایند.

اکبر نظری افزود: بارها بی دقتی در حفاری موجب بروز حوادث ناگواری شده و میطلبد که قبل از هرگونه حفاری، استعلامات لازم از اداره گاز گرفته شود و ما نیز در اسرع وقت پاسخ می دهیم.

رئیس آبفا آب پخش نیز با اشاره به ضرورت نوسازی شبکه آب شهری آب پخش ابراز داشت:شبکه آب شرب آب پخش فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد و قبل از هرگونه عملیات حفاری یا آسفالت معابر با این اداره مکاتبه شود.

حسن بدیعی افزود: آماده هرگونه همکاری با شهرداری و ادارات برق، گاز و مخابرات و سایر نهادهای بخش هستیم و تلاش می کنیم در حفاری ها، ضمن استعلام، کمترین آسیب را به سطح شهر و روستاها وارد کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی