پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب



 تاسیس دارالقرآن "ابراهیم خلیل الله شهر اهرم یادگاری ماندگار از خدمات ارزنده و کم نظیر این عالم فرزانه است



شاهین نجفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان در پیامی ضایعه درگذشت آیت الله حق شناس اهرمی را تسلیت گفت. 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، متن این پیام به شرح زیر است: 

 بسمه تعالی؛ 

عروج ملکوتی عالم گرانقدر و فاضل گرانمایه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین حق شناس تنگستانی ضایعه ای بزرگ است.  این ضایعه را از طرف خود و همکارانم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان  و جامعه فرهنگی و هنری و انجمن ها و هنرمندان و اصحاب رسانه  ، به مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سرکار خانم دکتر حمیده ماحوزی ،  دکتر محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران و ریس کمیسیون فرهنگی ،و خانواده و خاندان محترم ایشان  و عموم مردم داغدار تنگستان تسلیت عرض می کنم . 


حجت الاسلام حق‌شناس نخستین نماینده امام(ره) در استان بوشهر پس از انقلاب و امام جمعه مرکز استان بود و همچنین به مدت 40 سال نماینده بیشتر مراجع از جمله امام خمینی(ره)، آیات عظام حکیم، خویی، شاهرودی، گلپایگانی و خوانساری در قطر بود و اخیرا هم نمایندگی رهبر معظم انقلاب را بر عهده داشت.

 ایشان در طول عمر پرخیر و برکت خود ، علاوه بر شأن و مقام بزرگی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند ، منشاء خدمات فرهنگی شایسته ای نیز به شهرستان تنگستان بودند  که تاسیس داراقرآن ابراهیم خلیل الله شهر اهرم یادگاری ماندگار از این خدمات ارزنده و کم نظیر است. 

خداوند این اندیشمند فقید را که با همت و دانش خود یادگار های بزرگ از خود باقی گذاشت، رحمت فرماید  و به اعضاء خاندان شریفشان  شناس صبر و اجر عطا فرماید.


 شاهین نجفی 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی