پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

نشست شورای بهداشتی بخش آب پخش، صبح امروز در دبیرستان زینب کبری(س) برگزار شد.

بخشدار آب پخش در این نشست با اشاره اهمیت مسائل بهداشتی در جامعه اظهار داشت: رعایت مسائل بهداشتی در جامعه برای همه لازم و ضروری است و تک تک افراد باید در این زمینه تلاش کنند.

علی مردانلو بیان داشت: با تلاش شهرداری آب پخش، اقدامات خوبی در راستای ساماندهی دستفروشان صورت گرفته که جای تقدیر دارد و باید این کار با جدیت ادامه یابد.


وی افزود: همچنین اقدامات خوبی نیز در راستای بهسازی محل دفن زباله توسط شهرداری صورت گرفته که امیدوارم نسبت به حصار کشی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

بخشدار آب پخش با گلایه از رهاسازی آب  فاضلاب توسط برخی خانواده ابراز داشت: متاسفانه برخی از خانواده ها، آب فاضلاب خود را در کوچه رها می کنند که این اقدام از لحاظ بهداشتی و رفت و آمد، مشکلاتی برای مردم بوجود آورده و از دستگاه های ذیربط می خواهم اقدامات لازم و قانونی را در این رابطه انجام دهند.

مردانلو با اشاره به طرح جمع آوری سگ های ولگرد نیز اظهار داشت: این طرح توسط شهرداری اجرا شد و امیدوارم در سالجاری نیز تداوم پیدا کند.

امام جمعه آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت: رعایت قانون در جامعه، ضروری است و خصوصا در جایی که با بهداشت مردم و مسائل بهداشتی روبرو هستیم باید در اعمال قانون با جدیت بیشتری برخورد کنیم.

حجت الاسلام خداداد رضایی افزود:برای دستفروشان باید جای مناسبی در نظر گرفته شود و ساماندهی این عزیزان برای جلوگیری از بروز مشکلات جانبی ضروری است.

رئیس شورای شهر آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت:دستفروشی یک شغل پذیرفته شده در دنیا محسوب می شود و باید بجای جمع آوری، طرح ساماندهی آنها انجام شود.

فرخ عباسی افزود: شهرداری آب پخش اقداماتی در این زمینه انجام داده و انشاالله ساماندهی دستفروشان با رعایت احترام این عزیزان انجام خواهد شد.

عباسی بیان داشت:ساماندهی محل دفن زباله ها هم از برنامه های شورا و شهرداری است که نسبت به انجام آن اقدام خواهد شد.

رئیس شورای شهر آب پخش ابراز داشت: طرح جمع آوری سگ های ولگرد نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی شهردار آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت: بحث ساماندهی دستفروشان توسط شهرداری انجام شده و کماکان ادامه دارد و بدین منظور ماموران سد معبر شهرداری نیز در دو نوبت صبح و عصر جهت ساماندهی دستفروشان فعال شده اند.

علیرضا کهزادی افزود: البته این طرح زمان بر است و انشاالله با نهایت احترام به این عزیزان و با همکاری آنها این کار انجام خواهد شد.

وی بیان داشت:در موضوع جمع آوری و زنده گیری سگ های ولگرد نیز اقداماتی از سوی شهرداری انجام شد و بیش از 280 سگ ولگرد زنده گیری و به مکان نگهداری آنها انتقال یافت و انشااله این طرح ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت: باید در زمینه سامانده دستفروشان،فرهنگ سازی شود .

اکرم پاپری افزود: می توان برنامه ریزی کرد که دستفروشان در مکان های مشخص و زمان مشخص فعالیت نمایند به شرطی که مخل آسایش عمومی نباشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی