پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، خدمت رسانی پزشکان متخصص به مردم بیشتر می شود.
به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان،نظر غلامی در نشست شورای مدیران که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار شد اظهار داشت: تلاش مجموعه درمان شهرستان، خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت است و بیشترین تلاش ما نیز تحقق این امر است.


غلامی افزود: همواره تلاش ما در بیمارستان، ارائه بهترین خدمات از لحاظ کمی و کیفی بوده که امیدوارم مورد رضایت مردم واقع شده باشد.
سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان داشت: در نشست شورای مدیران که با حضور خانم دکتر خویش دوست، رئیس شبکه بهداشت و درمان  دشتستان برگزار شد، در رابطه با خدمت رسانی بیشتر پزشکان متخصص به مردم و همکاری آنها با بیمارستان، بحث و بررسی شد.
غلامی تصریح کرد، بر اساس مصوبه این جلسه، کلیه پزشکان متخصصی که وارد حوزه درمان شهرستان می شوند باید با بیمارستان شهید گنجی همکاری داشته باشند و هرگونه فعالیت آنها در سایر مراکز درمانی شهرستان نیز منوط به کسب مجوز از شبکه بهداشت و درمان می باشد.
وی ابراز داشت: در حوزه مدیریتی بیمارستان نیز جهت خدمت رسانی بهتر، تشکیل کمیته های تخصصی و برگزاری جلسات مستمر با مسئولان بخش ها مورد تاکید قرار گرفت.
سرپرست بیمارستان شهید گنجی ابراز امیدواری کرد، با اجرای این تصمیمات روند خدمت رسانی به مردم سرعت و کیفیت بیشتری پیدا کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی