پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار سعدآباد گفت: با توجه به بحران آب در شهر سعدآباد و مشکلات شهروندان، اولویت اصلی شهرداری و شورای شهر در این روزها، تعامل با آبفا و آبرسانی به مردم است.

به گزارش سفیر جنوب؛  ابوالقاسم شریفی با اشاره به بحران آب شرب در شهر سعدآباد اظهار داشت: متاسفانه استان بوشهر با کمبود آب شرب مواجه است و شهر سعدآباد نیز بخاطر کم شدن ورودی آب شرب، با مشکلاتی روبروست.

شریفی بیان داشت: به منظور بررسی و راهکارهای مقابله با بحران آب، با حضور مسئولان بخش، نشستی در دفتر شورای شهر سعدآباد برگزار شد.

وی افزود: این نشست با حضور امام جمعه، بخشدار،اعضای شورای شهر،فرماندهان حوزه مقاومت و نیروی انتظامی برگزار و در نهایت،تصمیماتی اتخاذ شد.

شهردار سعدآباد ابراز داشت:تعامل و همکاری با آبفا جهت مدیریت در توزیع آب، نصب شیر آب در مناطق مختلف شهر،لاین بندی در شمال شهر و بلوار کشاورز،اضافه کردن تانکر جهت توزیع و تقسیم آب،نصب پمپاژ روبروی خط کوثر طبق مصوبه شورای آب شهرستان از جمله مصوبات این جلسه بود.

شریفی تصریح کرد: با توجه به بحران آب در شهر سعدآباد و مشکلات شهروندان، اولویت اصلی شهرداری و شورای شهر در این روزها، تعامل با آبفا و آبرسانی به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: جهت همکاری با آبفا و بر اساس نظر شورای شهر، شهرداری نسبت به اجاره تانکر آب جهت تقسیم آب میان شهروندان اقدام خواهد کرد.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی