پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  تنگستان گفت : بیش از 40 برنامه اوقات فراغت جهت فصل تابستان در سطح شهرستان اجرایی می شود.

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، شاهین نجفی صبح امروز در جلسه هماهنگی  مسوولین شهرستان تنگستان جهت برگزاری طرح تابستانه "شوق رویش" اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در شهرهای اهرم ، دلوار ، آباد و کانون های فرهنگی و هنری روستاهای این شهرستان بیش از 40 برنامه فرهنگی و هنری و نیز دوره های آموزشی در فصل تابستان برگزار  خواهد شد. 

وی ایجاد برنامه های متنوع برای همه رده های مختلف سنی را از اولویت های این اداره خواند و ابراز داشت : در این برنامه ها سعی شده است نیازهای سنین مختلف لحاظ گردد. 

 

نجفی ابراز امیدواری نمود که سایر دستگاه های اجرایی نیز با یک برنامه ریزی هدفمند به سالم سازی و پویایی و اثربخشی  اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کمک کرده و در بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مشارکت کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  تنگستان در پایان برخی از ویژه برنامه های غنی سازی و هدفمند سازی  اوقات فراغت این اداره را به شرح زیر اعلام نمود :

برگزاری 20 دوره آموزشی فرهنگی و هنری برای رده های مختلف سنی کودکان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در رشته های : خوشنویسی ، قرآن ، طراحی ، نقاشی ، عکاسی ،تاتر ،رنگ و روغن ، خیاطی و رشته های مختلف موسیقی در اهرم و دلوار

برگزاری کلاس های اوقات فراغت در بیش از 40 کانون فرهنگی و هنری مساجد روستاهای تنگستان و نیز شهر آباد

برگزاری نشست های ادبی هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم

پخش زنده مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی بر روی پرده سینما (که اجرایی گردید)

پخش فیلم های روز سینمای ایران در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم و دلوار

اختصاص مکانی در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم جهت کودکان و نوجوانان علاقمند جهت دوره های فوتبال 

آماده سازی و سازماندهی گروه های نمایشی جهت اجرای عمومی آثار خود در فصل تابستان

برگزاری کنسرت موسیقی پاپ و محلی در فصل تابستان توسط گروه های موسیقی شهرستان و استان

برگزاری شب شعر در فصل تابستان

برگزاری جنگ شادی در فصل تابستان

 برگزاری ویژه برنامه های شاد جهت کودکان در فصل تابستان

گفتنی است در این جلسه که در جمعیت هلال احمر تنگستان برگزار شد ، ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال احمر ، بهزیستی ،آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ،سپاه امام علی ، تبلیغات اسلامی برنامه های خود را جهت غنی سازی  کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان، اعلام نمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی