پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از نجات جان یک نوزاد دختر 25 هفته با وزن 700 گرمو مشکل حاد تنفسی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش سفیر جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان؛ نظر غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: این نوزاد دختر 25 هفته ای با وزن 700 گرم و مشکل تنفسی شدید به صورت نارس متولد شده بود 10 اردیبهشت ماه سالجاری از شهرستان جم به بیمارستان شهید گنجی اعزام شد و با توجه به مشکل بیمار و نیاز به مراقبت ویژه به بخش NICU  بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

غلامی بیان داشت: این بیمار به علت نارسایی سیستم تنفسی بلافاصله در بخش NICU تحت درمان با تنفس مصنوعی قرار گرفت و دارو درمانی به مدت 10 روز تا بلوغ ریه ادامه داشت.

وی ابراز داشت: بیمار بعد از جدا شدن از دستگاه جهت ادامه درمان و وزن گیری و شروع تغذیه به مدت 40 روز در بخش تحت مراقبت درمانی قرار گرفت.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی افزود:بیمار پس از اتمام مدت مراقبت با حال عمومی خوب و بدون مشکل تنفسی جهت انجام معاینات بینایی و ادامه وزن گیری به مراکز پیشرفته تر استان فارس مراجعه نمودند.

غلامی در پایان از زحمات پزشک معالج بیمار سرکار خانم دکتر حسانی، متخصص اطفال و خانم قاسمی فرد مسئول بخش و سایر پرسنل بخش NICU قدردانی نمودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی