پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

سفیر جنوب:صبح امروز بمناسبت هفته قوه قضائیه، شهردار و نائب رئیس شورای شهر آبپخش با رئیس دادگاه عمومی بخش آبپخش دیدار کردند.

به گزارش سفیر جنوب؛ شهردار آبپخش در این دیدار با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت:هفته قوه قضائیه یادآور تلاش و کوشش پرسنل خدوم و زحمتکش این نهاد مقدس و انقلابی است که در نهایت پاکی و صداقت، امید و پناه مظلومان محسوب می شوند.

اعظم صمصامی افزود:هفته قوه قضائیه همچنین یادآور دانشمند شهید، آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای آن بزرگوار است که با نثار خون پاک خود، درخت نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند.

وی تصریح کرد:طبق گفته بزرگان؛  «قضاوت، عبارت است از  داوری میان مردمان، برای برطرف ساختن دعوا و نزاع بین آنها که انصافا کار سخت و ظریفی است.

شهردار آبپخش افزود:منصب قضا، از مناصب بزرگ و ثابتی است از سوی خداوند متعال برای پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ، و از طرف آن حضرت برای امامان معصوم علیه السلام ، و از آن حضرات برای فقیه جامع الشرایط.

نائب رئیس شورای شهر آبپخش نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: انصافا قوه قضائیه وظیفه سنگین و خطیری بر عهده دارد که همانا اقامه عدالت و داوری میان طرفین دعواهاست.

مصطفی رضایی افزود: وجود دادگاه به عنوان مرکزی برای رسیدگی به امور قضایی باعث ایجاد آرامش روحی و روانی مردم می شود و امنیت و آسایش عمومی را به همراه دارد.

رضایی تصریح کرد: خوشبختانه دادگاه عمومی بخش آبپخش با تمام توان به مردم بخش ارائه خدمت می کند و این خدمات رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی