پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مدیر روابط عمومی گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تحقق بخشی از اهداف راهبردی این شرکت (8080) - کاهش  خاموشی ­ها به 80 دقیقه برای هر مشترک و تلفات انرژی به 8 درصد و مراجعات مردمی به صفر تا سال 1405- سامانه ی تلفن گویای شرکت به شمارۀ 20-33332719-077 راه اندازی شد.



پرویز فرزین پور تسریع در ارائه ی خدمات و پاسخگویی مناسب، آشنایی بهتر با فرایندهای شرکت، صرفه جویی در زمان و هزینه، پاسخگویی به سوالات عمومی مراجعان، مشاوره ی تلفنی، نظرسنجی و ارائه ی انتقادات، پیشنهادات و شکایات را از جمله ی مهمترین دلایل راه اندازی سامانه ی تلفن گویای شرکت دانست که با هدف رفاه حال شهروندان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با توسعه ی هر چه بیشتر خدمات الکترونیک، زمینه ی تکریم ارباب رجوع را فراهم ساخته است و توانسته گامی موثر در جلب رضایتمندی مشترکان شرکت فراهم کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی