راه اندازی سامانه تلفن گویای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مدیر روابط عمومی گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تحقق بخشی از اهداف راهبردی این شرکت (8080) - کاهش خاموشی ها به 80 دقیقه برای هر مشترک و تلفات انرژی به 8 درصد و مراجعات مردمی به صفر تا سال 1405- سامانه ی تلفن گویای شرکت به شمارۀ 20-33332719-077 راه اندازی شد.
پرویز فرزین پور تسریع در ارائه ی خدمات و پاسخگویی مناسب، آشنایی بهتر با فرایندهای شرکت، صرفه جویی در زمان و هزینه، پاسخگویی به سوالات عمومی مراجعان، مشاوره ی تلفنی، نظرسنجی و ارائه ی انتقادات، پیشنهادات و شکایات را از جمله ی مهمترین دلایل راه اندازی سامانه ی تلفن گویای شرکت دانست که با هدف رفاه حال شهروندان ایجاد شده است.
وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با توسعه ی هر چه بیشتر خدمات الکترونیک، زمینه ی تکریم ارباب رجوع را فراهم ساخته است و توانسته گامی موثر در جلب رضایتمندی مشترکان شرکت فراهم کند.