پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

چند وقتی است که جایگاه مسئول انجمن هنرهای نمایشی آب پخش دستخوش تغییراتی شده و علی سعادت بجای داود جان امیری منصوب شده است.

کاری به این جابجایی نداریم چون تغییر و تحول پست ها و مسئولیت ها،حق طبیعی هر مدیر و مجموعه ای است و ایرادی بر این امر وارد نیست.

آنچه موجب ناراحتی می شود نحوه برخورد با شخصیت ها در این جابجایی هاست و بر این عقیده ام که باید شان و جایگاه افراد در اینگونه رفتن ها و آمدنها حفظ شود.

داود جان امیری از هنرمندان برجسته استان و شهر آب پخش از اواخر سال 92 مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی آب پخش را بر عهده گرفت و 6 سال متوالی برای اعتلای جایگاه تئاتر و هنرهای نمایشی آب پخش تلاش کرد و توانست با بهره گیری از تجربیات خود و تعامل با نهادهای مختلف و هم افزایی در این هنر پرطرفدار،هنرهای نمایشی آب پخش را به جایگاهی مناسب و درخور برساند.

انتظار می رفت مسئولان هنرهای نمایشی استان،جهت پاسداشت خدمات 6 ساله داود جان امیری،حداقل یک مراسم تودیع و معارفه ای هر چند مختصر برای برگزار کند ولی متاسفانه از این کار دریغ شد و این تغییر و تحول در سکوت محض انجام شد.

چرا باید قدر داشته هایمان را ندانیم؟؟

داود جان امیری از سرمایه های هنرهای نمایشی استان بوشهر است و اینگونه برخوردها قطعا باعث رنجش وی و دور کردنش از فضای تئاتر و هنرهای نمایشی خواهد شد.

داود جان امیری و امثال وی،گوهرهایی گرانبها هستند و باید در تمام موارد شان و جایگاهشان حفظ شود.

امیدوارم مسئولان فرهنگ و ارشاد استان و دست اندرکاران این حوزه، قدر این داشته ها را بدانند و به نحوی با آنها برخورد شود که هدر رفت سرمایه ها را در پی نداشته باشد.


نظرات  (۱)

۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۹ یک هنرمند آبپخشی
ضمن تقدیر از برادر داوود جان امیری و تبریک به برادر گرانقدر جناب علی سعادت باید عرض کنم که در این شیش سالی که گذشت مما هنرمندان از اقای جان امیری چندان هم رضایتی نداریم٬چندان تلاشی از ایشان ندیدیم و تقریبا همه ی گروه هایی هم که پا شکسته و به سختی تلاش میکردن از تئاتر آبپخش دور شدند و شاهد چندان فعالیتی از آنها نبودیم. آقای جان امیری هنرمند خوبی هستند اما مطمئنا نماینده خوبی نبودند.
ان شاءالله که در سایر مراحل زندگیموفق و موید باشند و ان شاالله که علی سعادت٬هرچند فکر نمیکنم بتونن فعال تر از داوود جان امیری باشند اما در راستای تحقق اهداف انجمن هنری ابپخش گام های موثری بردارند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی