پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.

امام جمعه بوشهر در دیدار مردمی خود در حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) محله قلایی شهر آب پخش  ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت اظهار داشت:مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی،خادم مردم هستند و رسیدگی به مشکلات آحاد جامعه باید همواره مورد اهتمام ویژه مسئولان باشد.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت:شهر آب پخش،با دارا بودن عالمانی برجسته و افرادی شاخص و تاثیر گذار و با مردمانی بافرهنگ و نجیب،شایسته بهترین خدمات در حوزه های مختلف است.

وی افزود:خوشبختانه در حوزه عمران شهری،اقدامات خوبی صورت گرفته و باعث زیباتر شدن سیمای عمومی شهر شده که جا دارد از شهردار محترم و مجموعه دست اندرکاران این امر قدردانی نمایم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد:یکی از مشکلات مهم شهر آب پخش،مسئله آب  شرب مردم بود که بحمدلله اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و مشکلات کمتر شده و انشالله با تداوم این اقدامات از سوی مسئولان آبفا استان،شاهد به حداقل رسیدن مشکلات مردم باشیم.

آیت الله صفایی ابراز داشت:در حوزه نخل و نخلداری نیز که منبع درآمدی اکثر خانوارهای آب پخش است نیز شاهد تحرکات خوبی بوده ایم و خوشبختانه رونق بازار محصول خرما را شاهد هستیم و با بارش های خوب در سال گذشته و سالجاری،مشکل آب نخیلات نیز کمتر شده است.

وی تصریح کرد:باید برای توسعه و پیشرفت شهر و بخش آب پخش در حوزه های مختلف تلاش ها بیشتر شود و مسئولان اهتمام بیشتری به مرتفع شدن کمبودها و نواقصات این بخش داشته باشند.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به ساخت حسینیه اباعبدالله الحسین(ع)محله قلایی شهر آب پخش اظهار داشت:این حسینیه با مساعدت و عمل خداپسندانه خانواده مرحوم مغفور،حمید رزمجو از اهالی محله قلایی شهر آب پخش ساخته شده است.

وی افزود:این حسینیه با زیربنای 354 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون ریال در طول 11 ماه ساخته شده است.

لازم به ذکر است قبل از افتتاح حسینیه،آیت الله صفایی بوشهری دفتر امام جمعه آب پخش را افتتاح کرد.

حجت الاسلام رضایی امام جمعه آب پخش در این رابطه ابراز داشت:این دفتر در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلون ریال ساخته شده است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی