پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.


به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

سرپرست فرمانداری دشتستان در این مراسم اظهار داشت: باید از رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و همکاران وی قدردانی نمایم که چنین مراسم زیبا و معنوی را برنامه ریزی کردند.

دکتر جواد لقمان زاده بیان داشت:خانواده های عزیزی که عضو عزیزانشان را اهدا می کنند در واقع با خداوند بزرگ معامله کرده اند که هم در دنیا و هم در آخرت اجر می برند.

وی افزود:ایثار شما خانواده های بزرگ،بسیار ارزشمند است و قابل توصیف نیست.

لقمان زاده تصریح کرد: درب فرمانداری دشتستان روی شما خانواده های عزیز باز است و مشکلات آنها بصورت ویژه بررسی خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت:گذشتن از اعضای بدن عزیزان، امری بس دشوار است و اقدام این خانواده های معظم، قابل تحسین و ستایش است.

مهندس ماریا خویش دوست افزود:فرهنگ اهدای عضو باید در جامعه نهادینه شود چون با نهادینه شدن این کار بزرگ، از مرگ بسیاری از هموطنان جلوگیری خواهد شد.

آقای باقری نیز در این مراسم اظهار داشت:490 بیمار پیوندی در استان داریم که 445 نفر از آنها از بیماران مرگ مغزی پیوند گرفته اند.

وی افزود:در شهرستان دشتستان 17 خانواده اهدای عضو کرده اند که توانسته اند با این اقدام خداپسندانه خود نزدیک به 60 خانواده را از مرگ حتمی عزیزانشان نجات دهند.

باقری خاطرنشان کرد:در حال حاضر 500 بیمار دیالیزی در استان بوشهر داریم که هزینه آنها بیش از 350 میلیون تومان می شود که در صورتیکه اگر پیوند کلیه را برای این عزیزان در نظر بگیریم هزینه ها به 50 میلیون تومان تقلیل می یابد.

لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو تجلیل شد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی