پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

شهردار آب پخش در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،با جمعی از جوانان موفق و افتخار آفرین شهر آب پخش دیدار کرد.

به گزارش سفیر جنوب؛ اعظم صمصامی در نشست هم اندیشی با جوانان که در فضایی صمیمانه انجام شد ضمن تبریک روز جوان اظهار داشت: 11شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را خدمت شما عزیزان، جوانان برومند آبپخش بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی بیان داشت:جوانی، سرمایه بی بدیل هر شخص در طول حیاتش است و باید اهتمام داشته باشیم این سرمایه گرانبها را در مسیر صحیح و اصولی خرج کنیم و قدرش را بدانیم.

صمصامی تصریح کرد:جوان با دست های توانمندش و اندیشه ناب و پاکش، هیچ آرزویی را محال نمی داند و چشم های خوش بینش، هیچ مقصدی را دور نمی انگارد.

شهردار آب پخش ابراز داشت:آبپخش، سرزمین برترین هاست،آوازه نخلستانش جهانی است و همه شهر آبپخش را با نخل هایش می شناسند.

صمصامی تصریح کرد:اما من امروز می گویم آنچه که شهر آبپخش را متمایز و برجسته می کند، جوانان پاک، با انگیزه،جسور و با دانش و با معرفتش است که در سطح استان و کشور کم نظیرند.

وی ابراز داشت:تلاش کرده ام همه برنامه هایم، جوان پسند و زیبا باشند و انشالله از این پس نیز با همراهی شما جوانان عزیز، شهر زیبا و دل انگیز آبپخش را چشم نوازتر خواهیم کرد.

شهردار آب پخش بیان داشت:نشست های هم اندیشی،نتایج و ثمرات ارزشمندی دارد که می توان از آنها برای زیباتر نمودن شهر استفاده بهینه کرد.

مهندس صمصامی افزود:در نشست های گذشته خود با اقشار مختلف مردم،بیشترین اهتمام را داشتم که پیشنهادات را بررسی کرده و برترین ها را بکار گیرم.

وی خاطرنشان کرد:امروز خوشحالم که جوانان عزیز شهرم،مطالبات و خواسته های خوبی را مطرح کردند و گرچه ممکن است در حوزه اختیارات شهردار و شهرداری نباشد ولی تا زمانی که سکان شهرداری در دست اینجانب است تمام تلاشم را می کنم تا پیشنهادات شما بزرگواران اجرایی شود.

شهردار آب پخش خاطرنشان کرد:از افتخارات من است که 14 نفر از مهندسین معمار جوان شهر را دعوت کردم،طراحی کردند و علیرغم انتظار آنها،طرحشان را که دیوار سنتی ورودی شهر بود را اجرایی کردم.

مهندس صمصامی گفت:هیچوقت خودم را از مردم و بخصوص جوانان جدا نمی دانم و محتاج مشاوره شما جوانان خوش فکر هستم و قطعا از این مشاوره ها  نتایج خوبی حاصل می شود.

وی تصریح کرد:اماکن ورزشی متعلق به شهرداری برای استفاده بانوان رایگان است و انشالله تلاش می کنیم اماکن ورزشی را برای بانوان مناسب سازی کنیم.

شهردار آب پخش ابراز داشت:ایجاد جاده سلامت،از اولویت های مهم سال 98 شهرداری است و انشالله تلاش می کنیم با اجرای این پروژه،مردم از امکانات خوبی که برای آن طراحی کرده ایم استفاده بهینه نمایند.

وی در مورد زمین والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی نیز گفت:در نشست با ورزشکاران عزیز این مورد مطرح شد،قول دادم کمک کنم،ولی متاسفانه پیگیری از طرف پیشنهاد دهندگان نشد،این قضیه در مورد پلاتوی هنرمندان نیز صدق می کند که متاسفانه کسی پیگیری نکرد.

مهندس صمصامی اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم بزرگوار و بخصوص جوانان گرانقدر آب پخشی،نگین سبز استان بیش از پیش در عرصه های مختلف پیشرفت و تعالی را تجربه کند.

پیش از سخنان شهردار آب پخش،تعدادی از جوانان حاضر در نشست،مطالبات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

سید مسلم موسوی گفت:شهرداری اهتمام بیشتری به ورزش داشته باشد و در زمینه های رفت و آمد ورزشکاران به مسابقات،ایجاد زمین والیبال ساحلی و مساعدت مالی همکاری نماید.

رها شبانکاره از بانوان ورزشکار نیز گفت:متاسفانه به ورزش بانوان کم توجهی شده است و لازم است سالن های ورزشی مختص بانوان راه اندازی یا سالن های موجود ساعاتی مشخص در هفته به بانوان اختصاص داده شود.

فرشاد عنبری نیز در سخنانی خواستار کمک هزینه خرید ملزومات ورزشی شد.

سید محمد موسوی از قهرمانان بوکس کشوری از وعده های توخالی مسئولان سخن گفت و افزود:پس از قهرمانی،قول های فراوان شنیدم اما عمل ندیدم.

داود جان امیری از هنرمندان جوان آب پخش نیز گفت:مسئولان به جوانان بهای بیشتری دهند و آنها را باور کنند.

وی افزود:ایجاد یک سالن چند منظوره برای ورزشکاران و هنرمندان در آب پخش ضروری است و باید به این موضوع توجه شود.

غلامرضا اقتصادی از هنرمندان نقاش جوان آب پخش نیز گفت:متاسفانه بخوبی حمایت نمی شویم و در انجام کارها با موانعی برخورد می کنیم.

وی پیشنهاد داد یک مشاور هنری برای شهردار انتخاب شود.

حسین صابری از جوانان هنرمند رشته موسیقی نیز گفت:متاسفانه آنگونه که باید به جوانان توجه نمی شود و اکثر وعده های مسئولان هم عملی نشده است.

محمدرضا افسری از قهرمانان پرورش اندام کشور نیز گفت:اکثر ورزشکاران جوان،دغدغه مالی دارند،حمایت از آنها بسیار ضعیف است

وی افزود:مسئولان باید وام های کم بهره به ورزشکاران و مدیران باشگاه ها بدهند تا بتوانند زمینه رشد و بالندگی بیشتر جوانان را فراهم کنند.

نوشین پی خسته از قهرمانان تیراندازی کشور نیز گفت:متاسفانه امکانات مناسبی برای ورزش و سرگرمی در شهر وجود ندارد و ما مجبوریم به مرکز شهرستان و استان مراجعه کنیم.

 

مهرناز سهراب پور نیز گفت:چرا جاده سلامت که می تواند نقش بسیار خوبی در نشاط اجتماعی داشته باشد اجرایی نمی شود؟

وی افزود:باید این نشست ها تداوم داشته باشد و در فضای مجازی هم دنبال شود.

اکبر ایمان نژاد نیز خواستار توجه بیشتر مسئولان به فوتبال و چمن ورزشی آب پخش شد.

یاسر گلابی نیز معتقد بود که باید برای ورزشکاران کلاسهای روانشناسی برگزار شود.

حمیده مظفری هم گفت:باید بمناسبت های مختلف،جشن ها و همایش های با نشاط برگزار شود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست،شهردار آب پخش با اهدای شاخه گل،از جوانان حاضر در نشست تجلیل کرد.

 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی