پایگاه خبری تحلیلی سفیر جنوب

با حضور دوستداران فرهنگ و ادب دشتستان؛المان ملامحمد نادم،دوبیتی سرای مشهور جنوب کشور،در شهر آب پخش رونمایی شد.

به گزارش سفیر جنوب؛صبح پنج شنبه و در اولین روز از سال 1398،عیدی بزرگ فرهنگی شهرداری آب پخش به دوستداران فرهنگ و ادب دشتستان،یعنی المان ملامحمد نادم،شاعر دوبیتی سرای شهیر جنوب کشور در شهر آب پخش رونمایی شد.

dtuq_7.jpg

این مراسم با حضور شخصیت های فرهنگی،ادبی،اجتماعی و علمی دشتستان و آب پخش و دوستداران فرهنگ این کهن دیار،برگزار گردید و آقایان دکتر عبدالله رضایی و دکتر حاج نگهدار شادکام از اساتید برجسته ادبیات استان در مورد شخصیت نادم سخنرانی و علی طوسی شاعر محلی سرای آب پخش نیز اشعاری در وصف نادم قرائت نمود.

این مراسم با حضور خداکرم حسین پور،نوه ملامحمد نادم و بستگان وی همراه بود.

اجرای این مراسم را جوانشیر محمودی،مجری توانمند دشتستان بر عهده داشت و مدیر و اعضای انجمن نوای دشتستانی و مدیرعامل خانه فرهنگ دشتستان نیز در این مراسم بزرگ حضور داشتند.

شهردار آب پخش در حاشیه این مراسم اظهار داشت:ملامحمد نادم شخصیت اسطوره ای ادبیات و شعر دشتستان و حتی استان و کشور بوده و ساخت و رونمایی المان نادم  در اولین روز از سال نو،کمترین خدمتی برای شناساندن این شاعر بزرگ است و تلاش می کنیم به این شخصیت مهم و برجسته ادبی بیشتر پرداخته شود.

اعظم صمصامی افزود:تلاش مجموعه شهرداری پررنگ کردن فرهنگ و نمادهای فرهنگی شهر آب پخش است و انشالله با پشتیبانی بزرگان و اندیشمندان و شهروندان عزیز آب پخش بیش از پیش و با جدیت در راستای اعتلای فرهنگی شهر در کنار عمران و آبادانی آن گام بر خواهیم داشت.

rygu_1.jpg

ig5j_2.jpg

ew3u_3.jpg

6wbh_4.jpg

xaix_5.jpg

uw91_6.jpg

6nm_8.jpg

3j56_9.jpg

41xw_11.jpg

q2cy_12.jpg

dc0h_13.jpg

5zko_14.jpg

hrjz_15.jpg

eqwe_16.jpg

w14u_17.jpg

b3af_18.jpg

xizj_19.jpg

brqx_21.jpg

ei05_22.jpg


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی